Çağrı Merkezi Destek Temsilcisi (Engelli)
Sorumlulukların ve Yapacakların
İç araçlar üzerinden bölge/saha operasyon/sipariş takibi veya kurye takibi yaparak sürecin kontrolünü sağlayacak,
Siparişlerin ve Kuryelerin takibini yapacak, sistemlerimizde satış yapan mağazaları ve gönderici olan işletmelerin sorunlarını yakından takip ederek ilgili kullanıcıyı bilgilendirecek ve sorunların çözüme kavuşturulması yönünde gerekli yönlendirmeleri yapacak,
Saha ekipleri ile yazılı olarak iletişim kurarak sahadan gelen talepleri yazılı olarak karşılayacak,
Müşteri, Satıcı Mağazalar, Kuryeler, Göndericiler ve Tedarikçilerin telefonlarına yanıt vererek bilgilendirme veya yönlendirme yapacak,
Kullanıcılardan gelen tüm geri dönüşlerini ve şikayetlerini ilgili ekiplerle paylaşacak,
Aradığımız Özellikler Nelerdir?
Ön lisans veya lisans mezunu,
İyi derecede bilgisayar kullanabilen,
Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
Ekip çalışmasına yatkın, ses tonuna ve diksiyonuna güvenen,
Dinamik çalışma ortamına ve yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
Hızlı düşünüp doğru karar verebilen,
Dinleme ve problem çözme beceresine sahip, güler yüzlü,
Vardiyalı çalışma gün ve saatlerine uyum sağlayabilecek,
Türkiye İş Kurumu'ndan en az % 40 oranında engel raporu bulunan,
İstanbul Fatih'e ulaşımda sorun yaşamayacak,
Eğitim
Ön Lisans(Mezun)
Üniversite(Mezun)
Yüksek Lisans(Öğrenci)
Yüksek Lisans(Mezun)