Çağrı Merkezi Destek Temsilcisi (Engelli)
Açıklama

Türkiye'nin yerli sermaye teknoloji ve yatırım şirketi DOS INDUSTRIES, bünyesinde yer alan Jetbee Yeni Nesil Kurye Sistemi, Jetmarket Online Uygulaması, Jetconnect ve Jetpazaryeri projelerinin Çağrı Merkezi departmanlarına bağlı olarak çalışacak arkadaşlar arıyoruz.

Sorumlulukların ve Yapacakların
  • İç araçlar üzerinden bölge/saha operasyon/sipariş takibi veya kurye takibi yaparak sürecin kontrolünü sağlayacak,
  • Siparişlerin ve Kuryelerin takibini yapacak, sistemlerimizde satış yapan mağazaları ve gönderici olan işletmelerin sorunlarını yakından takip ederek ilgili kullanıcıyı bilgilendirecek ve sorunların çözüme kavuşturulması yönünde gerekli yönlendirmeleri yapacak,
  • Saha ekipleri ile yazılı olarak iletişim kurarak sahadan gelen talepleri yazılı olarak karşılayacak,
  • Müşteri, Satıcı Mağazalar, Kuryeler, Göndericiler ve Tedarikçilerin telefonlarına yanıt vererek bilgilendirme veya yönlendirme yapacak,
  • Kullanıcılardan gelen tüm geri dönüşlerini ve şikayetlerini ilgili ekiplerle paylaşacak,
  • Aradığımız Özellikler Nelerdir?
  • Ön lisans veya lisans mezunu,
  • İyi derecede bilgisayar kullanabilen,
  • Tercihen iyi derecede İngilizce bilen,
  • Ekip çalışmasına yatkın, ses tonuna ve diksiyonuna güvenen,
  • Dinamik çalışma ortamına ve yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
  • Hızlı düşünüp doğru karar verebilen,
  • Dinleme ve problem çözme beceresine sahip, güler yüzlü,
  • Vardiyalı çalışma gün ve saatlerine uyum sağlayabilecek,
  • Türkiye İş Kurumu'ndan en az % 40 oranında engel raporu bulunan,
  • İstanbul Fatih'e ulaşımda sorun yaşamayacak,
  • Eğitim
  • Ön Lisans(Mezun)
  • Üniversite(Mezun)
  • Yüksek Lisans(Öğrenci)
  • Yüksek Lisans(Mezun)
  • Tecrübe

    En az 1 yıl tecrübeli

    Çalışma Şekli
    Tam Zamanlı
    Pozisyon Seviyesi
    En az 1 yıl tecrübeli
    Departman
    Operasyon
    Sektör
    İnternet, Teknoloji, Lojistik, E-Ticaret
    Adres
    Akşemsettin Mah. Sarı Nasuh Sok., İstanbul (Avr.), Fatih, 34080, Türkiye
    Remote work from: Türkiye
    Çalışma Saatleri
    09:00 - 18:00
    Yayınlanma Tarihi
    2 Mayıs 2022
    Son Başvuru Tarihi
    1 Ocak 2023

    1 Ocak 2023 Tarihinde Başvuru Süreci Tamamlandı

    Close modal window

    Çağrı Merkezi Destek Temsilcisi (Engelli)

    Başvurunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Kısa süre içinde sizinle iletişime geçeceğiz!